Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Marketingový specialista - efektivní strategie, nové trendy a nástroje marketingu

Základní info

Staňte se expertem a udržte krok s dobou v oblasti marketingu na Akademii Dashöfer!

Po úspěšném absolvování kurzu získá každý účastník certifikát.

Součástí kurzu je vypracování individuálního marketingového projektu souvisejícího s Vaší praxí konzultovaného s lektorem.
Chcete lépe prodávat a oslovit více zákazníků?
* Naučte se tvořit efektivní marketingové strategie.
* Vybudujte silnou obchodní značku.
* Poznejte moderní marketingové nástroje a nové trendy.
* Vyzkoušejte si vypracovat vlastní marketingový projekt pod odborným dohledem.
Pro koho je školení určeno:
* Manažerům vytvářejícím marketingovou komunikaci dané firmy
* Pro Marketing managery, Brand managery a PR managery
* Pracovníkům a specialistům v oddělení marketing, obchod a komunikace
* Všem, kdo chtějí poznat základní principy práce marketingového experta
* Začínajícím marketérům bez hlubších znalostí marketingu
Co se nového naučíte a dozvíte pro svou práci marketéra:
* Pochopíte základní principy práce marketéra – jaké klíčové pojmy musí znát
* Naučíte se, jak se tvoří efektivní marketingová strategie
* Zjistíte, jak úspěšně zaujmout své zákazníky díky nápadité marketingové komunikaci
* Naučíte se systematicky vytvářet detailní zadání pro kreativní tvorbu reklamních kampaní
* Budete umět vytvářet krátkodobé i dlouhodobé plány pro své marketingové aktivity
* Naučíte se používat SWOT pro své aktuální projekty z pohledu zákazníka i zaměstnance firmy
* Poznáte, jaké strategie používá konkurence a jak na ně lze na trhu správně reagovat
* Zjistíte, jak dělat marketingový výzkum smysluplně
Jaké znalosti a dovednosti získáte v jednotlivých dnech:
1. den - 7. července 2020

Marketingová strategie a komunikační strategie
* Jak sjednotit marketingový mix – integrovaná marketingová komunikace
* Marketingový mix - nejnovější světové trendy: 4P, 5P a 6P
* Cílová skupina zákazníků a její segmentace
* Nákupní proces zákazníka
* CRM – jak si pěstovat věrné zákazníky
* Práce s databází kontaktů
2. den - 8. července 2020

Tvorba silné značky – brand management
* Co je to identita značky
* Halo efekt
* Jak dosáhnout odlišení své značky vůči konkurenci
* Vyprávíme příběh – storytelling
* Tvoříme image značky - jednotná komunikační linky

Jak nastavit interní procesy pro tvorbu kreativní reklamy
* Projektové řízení při tvorbě reklamy pro vyšší efektivitu práce
* Stanovení klíčových výkonostních ukazatelů
* Hodnocení a kontrola práce členů týmu
* Jak sestavit kreativní tým - kdo je kdo
* Popis práce a kompetence členů týmu
3. den - 9. července 2020

Čím začít - jak formulovat kreativní zadání/brief
* Základem kreativní práce je perfektní písemné zadání, tzv. brief
* Klíčová část zadání - co budeme sdělovat cílové skupině
* Kdo zadání schvaluje a kdo s ním pracuje
* Kritické body při sestavování briefů

Proces vymýšlení reklamy
* Co je to idea making a kreativní koncept
* Idea a forma
* Kdo má vymýšlení v kompetenci
* Jak vymýšlet geniální nápady pro reklamní kampaně
4. den - 10. července 2020

Business analýza
* SWOT – umění pochopit svou firmu
* Business model
* Jak popsat business case a k čemu slouží
* Provádění marketingových analýz

Výzkum v marketingu a trendy
* Příprava podkladů pro marketingový výzkum
* Jak vytvářet o-line dotazník
* Zpracování a prezentace marketingového výzkumu

Na co si dávat pozor při tvorbě marketingové komunikace
* Jak hlídat náklady
* Jak měřit výsledky - výnosy
* Kritické body při tvorbě a realizaci marketingových akcí
Metody a techniky

Aneb jak se to naučíme, aby to fungovalo v praxi:
* Příprava modelové struktury pro podnikatelský plán v oblasti marketingu pro každého účastníka
* Individuální přístup ke každému účastníkovi
* Aktivní trénink
* Výklad obohacený příklady z praxe
* Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
* Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti
* Příprava individuálního marketingového projektu

Na konci každého setkání věnujeme od 2. dne kurzu 1 hodinu diskusi nad projekty stejně jako v marketingovém oddělení či v komunikační agentuře. Postupně budeme své projekty v rámci společného dialogu připomínkovat a vylepšovat.

Místo konání:

Bude upřesněno dle počtu přihlášených účastníků cca 10 dní před konáním kurzu.

Dotazy:

Přinášíme možnost ve 4 dnech absolvovat interaktivní kurz, na kterém si vybrousíte své schopnosti pro uspokojování potřeb zákazníků a v praxi se naučíte, jak své produkty a služby propagovat efektivně. Nejedná se o rekvalifikační kurz.

Pokud máte nějakou situaci či dotaz, se kterou potřebujete poradit, můžete napsat již před konáním na info@kursy.cz a lektor si pro Vás připraví odpověď či radu, která bude předána přímo na kurzu.

Marketingový specialista - efektivní strategie, nové trendy a nástroje marketingu

Vybraný termín:

7.7.2020 –  10.7.2020  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a sedm ? Součet zapište číslicemi.