Zobrazit vše

Kreativní workshop: Já! Značka v týmu!

Odhalování osobních značek jako unikátů v rámci obchodního týmu. Řízený workshop formou koučinku. 
Úroveň
Určeno účastníkům se základními znalostmi a zkušenostmi
středně pokročilý
Délka kurzu
4 hodiny
Jazyk
 cz  eu
Kód kurzu
PU21010242
Obchodní dovednosti
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy v konkrétním termínu s živým lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU21010242-0002
Cena bez DPH
4 500 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU21010242-0005
Cena bez DPH
4 500 Kč

Popis kurzu

Získáte jednotlivé praktické  kroky k vybudování osobní značky obchodníka a postupy pro její následný rozvoj. Výstupem je identifikování osobní značky obchodníka, nastavení kompletní strategie a návodné kroky pro využití v reálné praxi při obchodování.

Komu je kurz určen

Všem, kdo chtějí získat praktické kroky k vybudování osobní značky.

Obsah kurzu

  • Definice sebe sama
  • Strategie osobní značky
  • Komunikace osobní značky
  • Komunikace osobní značky vs. společnost, pro kterou pracuji
  • Komunikační kanály
  • Obsah komunikace
  • Efektivní využití osobní značky
  • Jak svou osobní značku dále rozvíjet a pečovat o ni

Materiály

Prezentace lektora v elektronické podobě.

Cíle

  • Identifikování osobní značky obchodníka
  • Nastavení kompletní strategie
  • Získání návodných kroků pro využití v praxi při obchodování

Lektoři

Lenka Benetková
Lenka Benetková

Lenka pracovala více než 20 let v médiích jako obchodní ředitelka. Stavěla řadu obchodních oddělení, nastavovala obchodní filosofie a vedla týmy k úspěšnému prodeji v segmentu B2B. V současnosti je na volné noze a zabývá se poradenstvím a koncipováním obchodních projektů. Specializuje se na krizový management v rámci obchodních oddělení a snaží se neustále objevovat nové možnosti prodeje produktů a služeb nejen v mediální sféře.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Předchozí kurzy

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Proč s námi