Prozákaznický přístup

Kurz na míru

Základní info

 

Jak přinášet klientovi užitek a být profesionálem, ke kterému se klienti rádi vrací

 

‒      nadšení pro produkt a firmu, definice užitku, já jako reprezentant firmy

‒      obratnost při vedení jednání osobně či po telefonu

‒      různé postupy, strategie a psychologické nástroje při jednání

‒      výhody a konkrétní užitek pro konkrétního klienta a jak je oddělit od technických parametrů

‒      umění klást otázky, práce s emocemi

‒      způsoby argumentace pro přesvědčení klienta

‒      schopnost klientsky přívětivé odpovědi na různé typy námitek a výmluv

‒      zvládání nespokojených a agresivních klientů

 

http://www.topvision.cz/nabidka/interni-vzdelavani-a-rozvoj/nase-sluzby/obchod-a-zvysovani-prodeje/

 

Prozákaznický přístup

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a sedm ? Součet zapište číslicemi.