Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Profesionální zákaznická péče - Postarejte se o klientovu spokojenost

Základní info

Klient si může dovolit cokoliv, konzultant byl měl cokoliv zvládnout.

Chtěli byste mít spokojenější klienty? Rádi byste zlepšili své komunikační dovednosti? Rádi byste si odhalili své komunikační zlozvyky? Zjistili jak na různé typy klientů? Důležitým faktorem spokojenosti je profesionální péče a způsob řešení jejich požadavků. Zákaznická zkušenost se významně podílí i na celkovém vnímání společnosti a služby. Proto profesionální komunikace konzultantů je jednou z klíčových faktorů loajality zákazníků. Profesionální operátor by měl být schopný navazat kontakt s klientem, vytvořit dobrý první první dojem, zmapovat potřeby zákazníky a vyřešit jeho požadavek. Na tomto kurzy si kromě těchto dovednostní naučíte i to, jak reagovat při náročnější situacích, zvládání klientům v emocích, když řeší své stížnosti nebo reklamace.

Kurz je určen:

  • pracovníkům ve službách zákazníkům
  • konzultantům call center, informačních center, …
  • pracovníkům reklamačních oddělení
  • technikům, kteří řeší poruchy funkčnosti a jiné krizové situace v praxi

Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás:

  • zlepšíte se v profesionální komunikaci se zákazníky
  • naučíte se používat jednoduchou a srozumitelnou strukturu rozhovoru
  • procvičíte si základní typy rozhovorů v modelových situací
  • získáte praktické návody, jak zvládat náročnější situace v rozhovorech

Profesionální zákaznická péče - Postarejte se o klientovu spokojenost

Vybraný termín:

12.5.2020  Ostrava Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a devět ? Součet zapište číslicemi.