Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

PR strategie pro interní komunikaci - které vybrat a proč

Kurzem Vás provede Vít Baloušek

lektor a reklamní expert se zkušeností 25 let v marketingu, copywriter, konzultant a kreativní ředitel

Základní info

Firemní kultura je tak dobrá, jak efektivní je interní komunikace zaměstnanců. Mnoho firem dnes zapomíná na potenciál, který skrývá zlepšení formy i obsahu interní komunikace. Nestačí jen vybrat ty pravé komunikační kanály, hlavní je vytvořit spolutvorbou atraktivní obsah, který zaujme tým na první pohled. Naučte se zachytit včas změny v PR ve svůj prospěch, protože zaměstnanci mohou významně podporovat image své firmy a značky!

PRO

  • Marketingové manažery a brand manažery, majitele firem, top management
  • Pracovníky a specialisty v odděleních marketing, komunikace, PR
  • HR manažery
  • Zadavatele a tvůrce reklamy a marketingové komunikace
  • Reklamní a komunikační agentury, grafická studia a kreativní shopy

CÍL

  • Definovat nové komunikační nástroje v souvislosti s PR strategií, zejména z pohledu brand managementu
  • Pochopit změnu komunikačních modelů a přesun PR komunikace do digitálních médií
  • Objevit fascinující možnosti content marketingu

OBSAH

  • Big data – informační exploze dnešní doby PR strategie
  • Definování komunikačních cílů dle SMART
  • Segmentace cílových skupin z hlediska PR – jak specificky oslovit
  • HR marketing a budování značky zaměstnavatele – firemní hodnoty a jejich sdílení
  • Volba vhodných komunikačních kanálů
  • Content marketing – tvoříme společně obsah, který zaujme
  • Firemní časopis a pravidla jeho tvorby
  • Jak využijeme sociální sítě interně
  • Metodiky pro vyhodnocení realizovaného Public relations
  • PR a krizová komunikace – připravte se včas

PR strategie pro interní komunikaci - které vybrat a proč

Vybraný termín:

1.12.2022  Praha 2 Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a čtyři ? Součet zapište číslicemi.