Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Komunikace v lékařské praxi – Spokojený pacient

Základní info

V dnešní době existuje systém hodnocení nemocnic pacienty a jsou také vyhlašovány nejlepší nemocnice… Jak mohou samotní lékaři, sestry a pomocný personál ovlivnit tyto výsledky? Operace většinou probíhají perfektně, ale to pacienti nevidí. Zato vidí a slyší přístup a komunikaci zdravotnického personálu. Často pacientům neuniknou ani nedostatky spojené s předáváním informací a různá procesní pochybení. Přehlédnout nelze ani stav prostředí (pokoje, toalety, chodby a nástěnky). Na to vše se na kurzu zaměříme na základě konkrétních zkušeností a příkladů z absolvovaných vyšetření a operací v řadě nemocnic a poliklinik.
  • Úvod
  • Úvod
  • Self management
  • Efektivní spolupráce (interní/externí vztahy)
  • Pobyt v nemocnici
  • Propuštění do domácího ošetřování

Komunikace v lékařské praxi – Spokojený pacient

Vybraný termín:

14.4.2020  Praha

Cena
4 200 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a čtyři ? Součet zapište číslicemi.