JAK ZVLÁDAT NÁROČNÉ SITUACE V KOMUNIKACI - 2 denní

Kurz na míru

Základní info

Určeno pro
všechny, kteří ve své práci řeší komunikační situace, které nejsou příjemné a přesto jsou někdy nevyhnutelné a chtějí mít „scénář“ zvládání těchto situací ve vlastních rukou.

Cíl:
Trénink rozvíjí interaktivní formou schopnost v orientaci a zvládání náročných situací a hledá individuální řešení konkrétních situací z Vaší každodenní praxe.

Obsah:
* Komunikace v náročných a konfliktních situacích
* Co je to komunikace
* Co je nebo může být nepříjemnou až zátěžovou situací a jak ji zvládat, komunikační cesty - komunikační fauly
* Hledání otázek a odpovědí - emoce a pocity jednotlivce v konfrontaci s obtížnou situací
* Jak já jsem schopen/a zvládat obtížné situace
* Postupy, jak nenechat nepříjemnou situaci přerůst v konfliktní - případně stresovou
* Jak může můj temperament ovlivnit moje reakce, typy lidí a jejich přirozený projev v nepříjemné situaci - jak jim porozumět - jak porozumět sobě
* Mapa možných reakcí - předvídání konfliktní situace
* Jak mohu pomocí komunikace zvládat zátěžovou situaci
* Možnosti modifikace vlastního chování
* Pozitivní funkce nepříjemné situace - konfliktu
* Čtyři zásady řešení problému - konfliktu

Metody výuky:
Interaktivní seminář, který je postaven na modelování nepříjemných komunikačních situací účastníků a nácviku jejich optimálního zvládnutí.

JAK ZVLÁDAT NÁROČNÉ SITUACE V KOMUNIKACI - 2 denní

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a jedna ? Součet zapište číslicemi.