Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Jednání se zákazníkem v obtížných situacích

kurz

Základní info

Cílová skupinaTréninkový program je určen pro všechny, kteří se ve své práci často setkávají s obtížnými komunikačními situacemi s externími a interními zákazníky (kolegy).CílTrénink umožní účastníkům naučit se zvládat obtížné situace v komunikaci, umět jednat s rozčilenými klienty, vyřizovat oprávněné i neoprávněné reklamace, sdělovat nepříjemné pravdy a vypořádat se s námitkami. Naučí se rozpoznat a zvládnout manipulátora.Náš přístupIndividuální pozornost jednotlivým účastníkům, skupiny maximálně o 12 lidech, průměrně 8 účastníkůInteraktivní tréninkové metodyNácvik modelových situací pomocí hraní rolí a videotechnikyPrakticky zaměřený programObsahTypy obtížných situacíIdentifikace konkrétních obtížných situací z praxe účastníkůNástroje efektivního řešení obtížných situacíRozdělení situací do kategorií dle nástrojů jejich řešeníPostup při zvládání obtížných situací po telefonu i v osobním kontaktuTypologie obtížných zákazníkůManipulace a kontramanipulaceEmpatieAsertivita – jeden z nástrojů při řešení obtížných situacíZvládání námitek – konvertor, konkretizátorKontrola emocíTipy na zvládnutí akutního stresu vyvolaného obtížnou situacíMísto konáníPraha, místo konání bude upřesněno v pozvánce pro účastníky CenaÚčastnický poplatek na jednoho účastníka činí 4 100 Kč bez DPH za jednodenní program.Investice zahrnuje:Zajištění školících prostor a technického vybaveníŠkolící materiályObčerstvení v průběhu tréninkuOběd pro účastníky“POSITIVE” osvědčeníDárek POSITIVEVyhodnocení programu

Jednání se zákazníkem v obtížných situacích

Vybraný termín:

15.10.2020  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
4 100 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.