Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Interní komunikace a její důležitost v období změn

kurz

Základní info

Cílová skupinaProgram je určen pro všechny zaměstnance, jejichž postoj, komunikace a spolupráce s interním zákazníkem zásadně ovlivňuje výsledky a další aspekty firmy.CílCílem programu je motivovat pracovníky ke službě internímu zákazníkovi, uvědomit si důležitost každého článku zákaznického řetězce, zkvalitnit komunikaci s interním zákazníkem s konečným efektem na externího zákazníka.Náš přístupIndividuální pozornost jednotlivým účastníkům, skupiny maximálně o 12 lidech, průměrně 8 účastníkůInteraktivní tréninkové metodyNácvik modelových situací pomocí hraní rolí a videotechnikyPrakticky zaměřený programObsahMonitoring interní komunikace ve firměPrincip zákaznického řetězceMapa interního zákazníkaSféra vlivu každého z nás v interní komunikaciMotivace pro službu internímu zákazníkoviPrvky kvalitní služby internímu zákazníkoviZáklady efektivní komunikace s interním zákazníkemTypologie interních zákazníků – model 4 ušíPráce s emocemi v krizovém období firmyAktivní řešení problémůMísto konáníPraha, místo konání bude upřesněno v pozvánce pro účastníky CenaÚčastnický poplatek na jednoho účastníka činí 4 100 Kč bez DPH za jednodenní program.Investice zahrnuje:Zajištění školících prostor a technického vybaveníŠkolící materiályObčerstvení v průběhu tréninkuOběd pro účastníky“POSITIVE” osvědčeníDárek POSITIVEVyhodnocení programu

Interní komunikace a její důležitost v období změn

Vybraný termín:

9.10.2020  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
4 100 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.