Jak motivovat klienta v sociální službě

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Místo konání

  • Region:
    Karlovarský kraj
  • Adresa:
    Horova 12, 360 01 Karlovy Vary.
  • Termín

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis kurzu Jak motivovat klienta v sociální službě

Jak motivovat klienta v sociální službě Číslo akreditace:   A2018/0181-PC/SP/VP (akreditace Dítě, rodič, prarodič, z.s.) Popis kurzu: Kurz je určen pro pracovníky v sociálních službách, vedoucí pracovníky a pro sociální pracovníky, například pracovníky obcí a měst, pracovníky v zařízeních sociálních služeb a všem dalším zájemcům o tuto problematiku. Pracovníci získají znalosti rozlišení potřeb klientů, možnosti práce se získanými podklady a postupy pro řešení situace klienta. Délka: 8 hodin teoretické výuky bez odborné praxe Forma studia: prezenční Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky Komu je kurz určený:

  • Pracovníkům v sociálních službách
  • Sociálním pracovníkům
  • Vedoucím pracovníkům
Vstupní předpoklady: žádné Program nebo obsah:
  • Životní postoje a druhy motivace
  • Lidské emoce, lidské potřeby a jak nejlépe zjistíme, využití při sociální práci
  • Motivace pracovníků při práci s klienty,
  • Sociální aspekty motivace lidí,
  • Motivace kolektivu pro sociální práci
 

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Kontaktovat firmu - bfz - vzdělávací akademie s.r.o.

Váš email:
Váš dotaz:
Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a dvě ? Součet zapište číslicemi.

Dodavatel veřejného kurzu

bfz - vzdělávací akademie s.r.o.

Prosíme zmiňte EduCity
při kontaktování dodavatele

Adresa

Provaznická 16, 35002 Cheb

Kontakty


*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.