Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Jak klienty správně odhadnout a přesvědčit

Základní info

Jak klienty správně odhadnout a přesvědčit

Číslo akreditace: A2018/0180-SP/PC/VP (akreditace Dítě, rodič, prarodič, z.s.) Popis kurzu: Kurz je určen pro pracovníky v sociálních službách, vedoucí pracovníky a pro sociální pracovníky, například pracovníky obcí a měst, pracovníky v zařízeních sociálních služeb a všem dalším zájemcům o tuto problematiku. Pracovníci získají základní znalosti a dovednosti potřebné pro účinnou argumentaci při jednání s klienty a s rodinnými příslušníky. Kurz se zaměřuje také na pravidla a způsoby sociální komunikace. Díky správné komunikaci můžeme efektivně spolupracovat s klienty i v týmu, získat a přesvědčit klienta i jeho rodinné příslušníky, nebo je přesvědčit o správnosti změny v procesu. Naučíte se ve vhodnou chvíli naslouchat, ale i převzít iniciativu, stejně jako odhadnout potřeby a přání klienta. Co mi kurz přinese:
  • Získáte znalosti i dovednosti pro argumentaci při jednání s klienty a rodinnými příslušníky.
  • Osvojíte si pravidla a způsoby efektivní sociální komunikace.
  • Naučíte se odhadnout potřeby a přání klienta.
  • Naučíte se v pravou chvíli naslouchat i převzít iniciativu.
Délka: 8 hodin teoretické výuky bez odborné praxe Forma studia: prezenční Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky Komu je kurz určený:
  • Pracovníkům v sociálních službách
  • Sociálním pracovníkům
  • Vedoucím pracovníkům
Vstupní předpoklady: žádné Program nebo obsah:
  • Úvod
  • Typy klientů
  • Zdravý vývoj jedince
  • Efektivní komunikace
  • Motivace lidského jednání
  • Závěr

Jak klienty správně odhadnout a přesvědčit

Vybraný termín:

9.12.2019  Karlovy Vary

Cena
1 300 Kč + 0% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a čtyři ? Součet zapište číslicemi.