Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Asertivní komunikace v pracovní praxi

Základní info

Asertivní komunikace v pracovní praxi Popis kurzu: Kurz „Asertivní komunikace v pracovní praxi“ je rozložen do dvou dnů. Oba dva dny jsou plné praktických nácviků reálných situací. Nečekejte žádnou nudnou teorii! Poutavou formou se naučíte být si jistí v nejrůznějších pracovních situacích, například v poskytování konstruktivní kritiky kolegům nebo ve vyjednávání. Budete umět pohotově reagovat dokonce i v méně standardních situacích jako jsou reakce na kritiku nebo konflikty. Během dvou dnů získáte ty pravé dovednosti snadno použitelné v pracovní praxi! Proniknete do tajů konstruktivní zpětné vazby a docílíte vysoké efektivity. Co mi kurz přinese (Cíle kurzu):

  • Zefektivníte komunikaci mezi spolupracovníky.
  • Zlepšíte plnění požadavků v teamu.
  • Naučíte se předcházet nedorozuměním a konfliktním situacím.
  • Dokážete je snadno vyřešit.
  • Zlepšíte vyjednávací schopnosti pracovníků.
  • Dokážete navodit pozitivnější atmosféru v teamu.
Délka: Kurz zahrnuje 16 hodin teoretické výuky Forma studia: prezenční Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky Komu je kurz určený?
  • Kurz je určen každému, kdo chce získat větší jistotu při komunikaci v každodenních situacích v práci.
Vstupní předpoklady: žádné Program nebo obsah: Program kurzu - 1. den:
  • Výhody asertivního jednání
  • Definování silných a slabých stránek vlastního přístupu
  • Racionální a emocionální úroveň komunikace
  • Nastavení pravidel se spolupracovníky tak aby to fungovalo
  • Umění dotazování
  • Konstruktivní zpětná vazba - kritika a pochvala
Program kurzu - 2. den:
  • Jak říci NE
  • Asertivní přijímání zpětné vazby
  • Jak profesionálně uznat chybu
  • Asertivní vyjednávání - prosazování požadavku
  • Asertivní reakce na námitky a kritiku - nácvik vhodných reakcí
  • Řešení konfliktních situací
  • Komunikační styly
  • Definování silných a slabých stránek vlastního přístupu
  • Nastavení pravidel s podřízenými pracovníky - tak aby to fungovalo
  • Efektivní zadávání úkolů
  • Stanovování cílů
  • Komunikace změn
  • Konstruktivní zpětná vazba - kritika a pochvala
  • Asertivní reakce na požadavky podřízených pracovníků
  • Jak říci NE
  • Asertivní reakce na námitky, kritiku a konfliktní situace - nácvik vhodných reakcí

Asertivní komunikace v pracovní praxi

Vybraný termín:

25.2.2020 –  26.2.2020  Karlovy Vary

Cena
3 630 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a tři ? Součet zapište číslicemi.