Web copywriting (SEO3)

ICT Management, Internet Marketing

Síla slov bývá často podceňovaná. Přitom slova jsou zásadní, aby zákazníka zaujala a jednoduše mu vysvětlila, co mu chceme sdělit. Na webu navíc fungují jiné principy než v tištěném textu, a proto bývá web copywriting často mystériem. Zvolte si tento kurz a odhalte, jak to ve skutečnosti s texty na webu je a jak je využít v praxi.

TOTO ŠKOLENÍ VÁM POMŮŽE:

  • Psát texty a jakých zásad se držet
  • Stylizovat a strukturovat informace na webu
  • Zatraktivnit call to action
  • Využít copywriting v praxi

KDO BY SE MĚL KURZU ZÚČASTNIT?

  • Všichni, kteří se “perou” s copywritingem
  • Začínající a mírně pokročilí pracovníci marketingu a marketingoví manažeři

Privátní školení a termíny na míru

Z důvodu dlouhodobě nízké poptávky po tomto školení nejsou v současné době vypisovány termíny pro veřejnost. Je však možné zrealizovat školení jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.

V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.

Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Virtuálně se můžete přidat i ke školením ve výše nabízených lokalitách. Do poznámky v objednávce prosím uveďte „Připojím se virtuálně“

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Úvod do copywritingu
    1. Co je copywriting
    2. Jak vznikl
    3. Proč a jak se používá
    4. Rozdíly mezi psanou interpretací a jinými formami
  • Copywriting pro webstránky
    1. Psaní textů pro web
    2. Základní zásady psaní pro webové stránky
    3. Stylistika a struktura webu
    4. Call to action prvky na webu
    5. Různé úrovně čtenosti
    6. Psaní textů pro vyhledavače (z hlediska SEO)
    7. Měření efektivnosti textů
  • Copywriting pro jiné použití v internetovém marketingu
    1. Motto, slogan
    2. Sociální sítě
    3. Blog
    4. Soutěže
  • Copywriting v praxi
    1. Výzkum klíčových slov
    2. Návrh meta tagů pro web
    3. Návrh nadpisů stránek
    4. Návrh URL adres
    5. Text pro homepage
    6. Text pro podstránky a jeho vzájemné prolinkování
    7. Call to action prvky
    8. Shrnutí a popisky
    9. Představení firmy, služby
    10. Písaní emailů
    11. Návrh PPC reklam, jejich možnosti a limitace
Doporučený následný kurz:
LinkBuilding (MARK3)
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)