Konference - profesní setkání asistentek - sekretářek

  • Lektor

  • Popis
    tým lektorů
  • Místo konání

  • Region:
    Jihomoravský kraj
  • Adresa:
    BRNO, Hotel Grand, Benešova 18-20, salonek
  • Termín

  • Termín zahájení:
    6.11.2019
  • Termín ukončení:
    6.11.2019
  • Od – do:
    středa 6. listopad 2019 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 15:00 h)
  • Cena *

  • Cena:
    2471 Kč + 21% DPH
  • Popis ceny:
    coffee break, oběd, písemný materiál

Popis kurzu Konference - profesní setkání asistentek - sekretářek

8.30 - 9.00 hod - registrace účastníků

9.00 hod - zahájení konference

9.15 – 10.15 hod
Lektor: PhDr. Antonín Bryks
Metody a úskalí v komunikaci na úseku sekretariátu
Zaměřeno na pravidla a vedení rozhovorů s problémovými klienty. Těmito tématy Vás provede odborník z oblasti psychologie a komunikace, který nabídne své dlouholeté zkušenosti ze své bohaté praxe ve zdravotnictví, v sociálních službách, podnikatelské sféře a školení v oblasti soft skills pro dospělé.

10.15 - 10.30 hod - coffee break

10.30 – 11.30 hod
Lektorka: Ing. Dagmar Kožinová
Ženský time management
Moderní žena by měla znát své přednosti, ale i slabé stránky. Měla by se naučit využívat čas ve svůj prospěch. Pracovat v souladu a s lehkostí. Naučíme se správně vynakládat naši energii. Řekneme si, jak s minimem energie dosahovat maximálních výsledků. Jednoduše se naučíme lépe a efektivně plánovat.

11.30 – 12.15 hod - oběd

12.15 – 13.00
Lektor: PhDr. Antonín Bryks
Podávání občerstvení na úseku sekretariátu
Toto téma zahrnuje informace ke správné přípravě a servisu lehkého občerstvení a nápojů. Budou sděleny i zásady správné obsluhy - forma, pořadí, vhodný inventář, skladby nápojů, pokrmů aj. Lektor má odborné vzdělání a praktické zkušenosti oblasti gastronomie tj. přípravy a servisu pokrmů a nápojů.

13.00 – 13.45 hod
Lektorka: Mgr. Ing. Ivana Vodová
Asistentka a „šéf“
Typy "šéfů" a strategie pro jednání s nimi. Nastavení vzájemné spolupráce. Klíčové kompetence profesionální asistentky. Osobní image (vzhled, styl komunikace, písemný a telefonický projev, pověst, pracovní prostředí aj.)

13.45 – 14.00 hod - coffee break

14.00 – 14.45 hod
Lektorka: Kateřina Hrabalová
Základní make-up, když nestíháme aneb jak neodejít z domu „jen“ s řasenkou…
Ukázka krátkého denního líčení, pokud nestíháme z časových důvodů make-up podle našich představ. Jak se nalíčit v časovém presu a stresu.

14.45 – 15.00 hod - závěr konference
Objednat účast na kurzu - Konference - profesní setkání asistentek - sekretářek
Máte-li dotaz kontaktujte dodavatele kurzu.
Jméno:
Společnost:
Pozice ve firmě:
Text:
Počet účastníků (číslo):
E-mail:
Telefon:
Tato objednávka se Vám přičte do klubu Educity
Pokud ještě nemáte klubovou kartu, zaregistrujte se zde a kartu Vám zašleme zdarma.
Číslo Vaší klubové karty:
  
Ulice:
Město:
IČ:
PSČ:
DIČ:
Kontrola proti spamu. Kolik je šest a čtyři ? Součet zapište číslicemi.

Vyplněním formuláře poskytuji správci webu společnosti IVITERA a.s., Kafkova 16, 160 00 Praha, souhlas se zpracováním svých osobních údajů v nezbytném rozsahu za účelem zaslání vyžádané informace o nabídce vzdělávacích akcí společností IVITERA a.s. a pro zpřístupnění těchto údajů k zaslání vyžádané informace vhodným vzdělávacím společnostem. To vše v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Souhlas poskytuji dobrovolně na dobu neurčitou. Zároveň prohlašuji, že mnou uvedené údaje jsou pravdivé. Souhlas může být kdykoli odvolán.

Správce prohlašuje, že bude zpracovávat údaje v souladu s platnou právní úpravou a pouze k účelům, ke kterým mu byl poskytnut souhlas.

Odesláním formuláře souhlasím s obchodními podmínkami

*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.