Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Marketingová strategie

Základní info

Marketingová strategie patří k nejvíce zanedbávaným částem marketingu. Ve firmě sice funguje velké množství marketingových aktivit, které ale často nejsou provázány a nevyužívají tak synergického efektu. Každou oblast navíc mívá na starosti někdo jiný a sledují jiné cíle. Společným cílem by však mělo být nejen zvýšení prodeje, ale právě podpora ostatních kanálů vzájemně, aby se celý proces zefektivnil a každá kampaň přinesla větší dosah a výsledky.
V kurzu si tedy odpovíme na otázky: Jak správně definovat cíl? Jakou strategii použít, která je vhodná pro mou firmu a která je účinná? Jaké nástroje použít k dosažení definovaného cíle? Jak zajistit personální, finanční a informační zdroje?
Kurz je určen pro všechny majitele firem, podnikatele a marketingové ředitele, kteří chtějí zajistit maximální efektivitu marketingu ve firmě a dosáhnout stanovených cílů.
  • Strategie firmy
  • Strategie firmy
  • Úloha času při plánování
  • Předpoklady naší strategie
  • Komunikační strategie
  • Analýzy
  • Komunikační mix
  • Zabezpečení strategie
  • Vyhodnocování

Marketingová strategie

Vybraný termín:

24.2.2020 –  25.2.2020  Praha

Cena
7 900 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a pět ? Součet zapište číslicemi.