Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Fakturace v přeshraničním obchodu a službách (včetně účtování přijatých faktur)

kurz

Základní info

<strong>Cíl semináře:</strong> Seminář reaguje na potřebu ekonomických úseků /účtáren/ nakládat s daňovými doklady od zahraničních partnerů a jejich řádnou evidenci pro daňové a účetní potřeby. Je adresován těm účtárnám, které vystavují a přijímají daňové doklady od zahraničních partnerů. Na praktických příkladech – vydaných i přijatých daňových dokladech v češtině a angličtině /doklady v angličtině jsou součástí semináře/ – si účastníci semináře ozřejmí správné uplatnění DPH s důrazem na časové souvislosti v evidenci pro DPH, problematiku dovozu a vývozu včetně cel a promítnutí do účetnictví /souvztažnosti/.<br />
<strong>Pro koho je seminář určen:</strong> Fakturantky, finanční účetní zaměřené na účtování přijatých faktur s původem z EU či třetích zemí, obchodníky se specializací na zahraniční obchod a služby, kteří s partnery řeší a komunikují závazky, fakturaci, opravné daňové doklady, skonta, množstevní bonusy atd. Znalost anglického jazyka není nutná. Seminář je celý veden v češtině.<br />
<strong>Anotace semináře:</strong><br />
<strong>Shrnutí změn v novele 2020 ve vazbě na přeshraniční obchod, a to zejména nového paragrafu 18 v zákonu o dani z přidané hodnoty. Seznámení s plánovanou generální změnou uplatňování DPH z přeshraničních transakcí /zboží a služby/ a přechod od přenesené daňové povinosti k režimu jednoho správního místa /OSS/.</strong><br />
<strong>Pořízení zboží z jiného členského státu</strong> – uplatnění DPH, ukázka a náležitosti faktury, řešení reklamace /množstevní, kvalitativní/, uplatnění nároku na odpočet dle paragrafu 11, účetní souvztažnosti, trojstranné obchody, zboží v e-commerce.<br />
<strong>Dodání zboží do jiného členského státu</strong> – místo uskutečnění zdanitelného plnění, osoba povinná přiznat DPH, důkazní prostředky pro daňový režim, vazba na souhrnné hlášení, množstevní bonus na konci sledovaného období, zasílání zboží, ukázka a náležitosti faktury, zboží v e-commerce. Zasílání zboží do JČS. Přemístění zboží do JČS.<br />
<strong>Dovoz zboží</strong> – uplatnění DPH při dovozu, faktury při dovozu, účetní souvztažnosti, rizika při dovozu.<br />
<strong>Vývoz zboží</strong> – uplatnění DPH při vývozu, faktury při vývozu, důkazní prostředky, služby navázané na vývoz dle paragrafu 69 a daňový režim.<br />
<strong>Poskytnutí služeb do jiného členského státu a třetí země</strong> – uplatnění DPH u služeb dle základního pravidla – viz paragraf 9, ZDPH, souhrnné hlášení – specifikace dle typu služeb, ukázka faktur včetně jejích náležitostí, služby v e-commerce, zálohy na služby a jejich promítnutí do přiznání a souhrnného hlášení.<br />
<strong>Přijetí služeb z jiného členského státu</strong> – uplatnění DPH u přijatých služeb – z EU i třetích zemí, režim samovyměření – případy, ukázka faktur a náležitostí, účtování přijatých služeb, časové rozlišení u déletrvajících služeb na konci roku, zvláštní režimy.<br />
<strong>Služby související s pohybem pracovníků v zahraničí</strong> – přijaté služby v EU a ve třetích zemích, možnosti nárokování DPH z přijatých služeb, účtování.

Fakturace v přeshraničním obchodu a službách (včetně účtování přijatých faktur)

Vybraný termín:

9.3.2020  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.