Jak správně přistupovat k obchodu (on-line)

Kurzem Vás provede Ing. Robert Němeček

V obchodu se pohybuji od roku 2002 a za tu dobu jsem měl nespočet příležitostí zjistit, že na prvním místě jsou vždy potřeby zákazníka. Snažím se být…

Základní info

Obchod. Zdá se, že je to jednoduchá lidská aktivita, kterou vykonávají lidé už po tisíce let. Jenže dnešní doba mění požadavky na firmy tak rychle, že často začínají u zákazníků a zapomenou na pilíře. Ty jsou potřebné proto, aby vše fungovalo, měli jste správná data a díky nim dělali správná rozhodnutí. Pojďme se na to podívat od podlahy a vše pojmenovat.

Agenda

 

  • Čím je třeba začít
  • Obchodník a jeho role ve společnosti, rozdělení obchodních pozic.
    • Obchodní oddělení a jeho specifika
    • Rozdělení obchodních rolí
  • Specifika role obchodníka a jak je vyřešit z pohledu vedení i samotného obchodníka
  • Znám přidanou hodnotu firmy a přidanou hodnotu toho, co prodávám?
  • Prodej užitku a potřeb zákazníků a nikoliv výrobků a služeb.
  • Oslovování nových zákazníků – tipy a triky.
  • Jak si udržet stávající zákazníky.
  • Práce s časem a stanovení priorit.
  • Jak si udržet radost

 

Jak správně přistupovat k obchodu (on-line)

Vybraný termín:

 ONLINE
09:00 – 13:00 hod.

Cena
2 490 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a jedna ? Součet zapište číslicemi.