Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Strategie a strategické nástroje v nákupu

kurz

Základní info

Úvod
Seminář představuje nejpoužívanější strategické nástroje v nákupu se zaměřením na jejich praktické využití. Jejich efektivní používání může výrazným způsobem zefektivnit nákup.

Cíle
Představit nejužitečnější strategické nástroje, uvést jejich použití na praktických příkladech a naučit se je používat.

Obsah
Význam strategie nákupu a nástrojů strategického řízení nákupu. Pravidla nákupního procesu. Strategie řízení a organizace nákupu. Analýza nákupního trhu, nákupní průzkum trhu. Plánování v nákupu. Práce s nákupními položkami. Management nákupního požadavku. Paretovo pravidlo v nákupu, Metoda ABC a XYZ v nákupu. Strategie výběru dodavatelů. Komoditní strategie. Využití synergických efektů v nákupu. Strategie definice a konstrukce ceny a nákladů nákupu. Strategický management dodavatelů. Informační podpora nákupu. Outsourcing nebo insourcing nakupovaných činností. Projektové řízení nákupu.

Metodika
Výklad spojený s diskuzí, příklady z praxe, příklady a jejich řešení.

Určeno
Nákupčím, manažerům nákupu, pracovníkům obchodních oddělení, pracovníkům logistiky, marketingu, informatiky, manažerům a majitelům firem.

Strategie a strategické nástroje v nákupu

Vybraný termín:

9.12.2019  Praha 2
09:00 – 16:00 hod.

Cena
4 800 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.