PUBLIC RELATIONS A VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ

Kurz na míru

Základní info

Tento výukový program je tvořen podle současných požadavků vyučujících na pomoc při objasňování tohoto pojmu. (Jde o téma, které je probíráno v řadě společenskovědních předmětů) .

Celý program probíhá v navozené modelové situaci, kdy studenti jsou jako zástupci různých typů výrobců postaveni ve virtuálním konkurzu do role uchazeče o zakázku. Studenti si na vlastní kůži zkouší, jak je důležité správně formulovat, správně přijímat a zpracovávat a jakou úlohu mají sdělovací prostředky. Celý program má pevnou strukturu a studenti zde vystupují v daných úlohách. Proto je nutné, abychom předem znali přesný počet studentů, kteří se programu zúčastní. Aby byl program realizovatelný, je nutná účast alespoň 12 osob. Vhodný je třídní kolektiv o 20 - 30 lidech.

Cílem programu je naučit mladé lidi správně formulovat a zpracovávat požadavky vycházející z reálných situací v běžném životě.

Délka programu je 2 - 2,5 hodiny. Studenti nepotřebují žádné speciální pomůcky. Při nepříznivém počasí jsou vhodné přezůvky.

PUBLIC RELATIONS A VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.