Zavedení marketingového informačního systému

Kurz na míru

Základní info

Situace z praxe:
Společnost prodává své výrobky na tuzemském a zahraničním trhu, což však není podmínkou. Konkurence společnosti neustále narůstá, a to nejen z důvodu vstupu ČR do EU, ale především z důvodu globalizace. Společnost zjišťuje, že prosazení vlastních výrobků na trhu je neustále těžší a náročnější. Zjišťuje, že nemá dostatek informací z trhu. O požadavcích zákazníků, o konkurenci, o prostředí atd. Zjišťuje, že není schopna pružně reagovat na změny trhu. Prostřednictvím funkčního marketingového informačního systému pak může rychle nalézt nástroj k efektivnímu řešení vzniklého problému.

Stěžejní body projektu:
Projednání požadovaných a nezbytných částí MIS, jež má smysl sledovat a analyzovat
Definice analytických nástrojů a požadované podoby MIS
Definice struktury a rozsahu požadovaných dat
Analýza současného stavu struktury a rozsahu dat v návaznosti na data požadovaná
Definice chybějících dat
Analýza dostupnosti a sběru chybějících dat
Modifikace MIS s ohledem na nedostupnost některých dat
Oponentní řízení
Vytvoření systému zpracování dat
Odladění - pilotáž projektu
Implementace

Očekávaný přínos:
Posílení flexibility a schopnosti efektivně reagovat na změny na trhu prostřednictvím standardizovaného marketingového nástroje umožňujícího kvalitní sběr, zpracování, analýzu a interpretaci informací z trhu, které jsou nezbytné pro profesionální řízení společnosti. Díky tomuto systému může společnost získat konkurenční výhodu a významně posílit své postavení na trhu.

Zavedení marketingového informačního systému

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a devět ? Součet zapište číslicemi.