Vyjednávání o ceně

Kurz na míru

Základní info

Cíl semináře

Účastníci ví, jak se připravit na jednání se zákazníkem, využít konkurenčního prostředí a provádět analýzu potřeb zákazníka, aby nasadili správnou cenovou hladinu. Zejména v oblasti ceny dokáží zvládnout nejčastější námitky a uzavřít obchod.

Cílová skupina

Střední a top management

Učební metoda

  • Interaktivní dialog
  • Cvičení rozhovorů za pomoci videokamery
  • Skupinová analýza formou řízené diskuse

Délka trvání semináře - 2 - 4 dny

Zajištění semináře - Je možné využít námi poskytované organizace seminářů a výjezdních zasedání, popř. zajištění semináře ve Vašich prostorech

V ceně semináře je zahrnuto

  • Kompletní učební podklady
  • A.I.P.šanon

Návrhy obsahů

  • Cenová politika
  • Všestranná příprava - základ budoucího úspěchu
  • Využití konkurenčního prostředí
  • Nasazení správné cenové hladiny
  • Předběžné stanovení cenových mantinelů a určení kompetencí
  • Verbální a neverbální signály při jednání
  • Uzavírací techniky - konec

Vyjednávání o ceně

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.