Úspěšné vedení telefonického rozhovoru

Kurz na míru

Základní info

Cíl semináře

Účastníci prostřednictvím telefonu jsou schopni dojít k pozitivním výsledkům.

Cílová skupina - Všichni spolupracovníci, kteří při práci používají telefon

Učební metoda

  • Interaktivní dialog
  • Cvičení rozhovoru pomocí audio nahrávky a telefonického přístroje
  • Skupinová analýza formou vzájemné diskuse

Délka trvání semináře - 2 - 3 dny

Zajištění semináře - Je možné využít námi poskytované organizace seminářů a výjezdních zasedání, popř. zajištění semináře ve Vašich prostorech

V ceně semináře je zahrnuto

  • Kompletní učební podklady
  • A.I.P. šanon

Obsah semináře

Obsah semináře bude přizpůsoben konkrétním požadavkům. Účastníci semináře se dozví:

  • Jaké jsou problémy komunikace telefonem
  • Jak odstranit redukční faktory
  • Jak komunikovat, abych byl vnímán příjemně
  • Jak komunikovat pozitivně
  • Jak řešit konflikty po telefonu
  • Jak se pomocí sebeanalýzy neustále zdokonalovat

Úspěšné vedení telefonického rozhovoru

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.