Marketingový mix

Kurz na míru

Základní info

Cíl semináře

Účastníci upevní stávající pozitivní základ dovedností v oblasti transformace marketingových strategií do marketingových programů. Nejlepší výsledky dosahují ty společnosti, které dokážou se zákazníkem účinně komunikovat, efektivně a spolehlivě uspokojovat jeho potřeby a přání.

Cílová skupina

Marketingoví pracovníci

Učební metoda

  • Interaktivní dialog
  • Modelové situace
  • Skupinová analýza formou řízené diskuse

Délka trvání semináře - 2 - 4 dny

Zajištění semináře - Je možné využít námi poskytované organizace seminářů a výjezdních zasedání, popř. zajištění semináře ve Vašich prostorech

V ceně semináře je zahrnuto

  • Kompletní učební podklady
  • A.I.P.šanon

Návrhy obsahů

  • Definice marketingu
  • Přání a potřeby 
  • Produkty a služby
  • Náklady a uspokojení
  • Vztahy a sítě
  • Cílový trh
  • Prodejci a potencionální zákazníci
  • Prvky marketingového mixu
  • Ceník
  • Slevy
  • Doba splatnosti
  • Srážky
  • Platební podmínky

Marketingový mix

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.