Marketingový mix

Kurz na míru

Základní info

Cíl semináře

Účastníci upevní stávající pozitivní základ dovedností v oblasti transformace marketingových strategií do marketingových programů. Nejlepší výsledky dosahují ty společnosti, které dokážou se zákazníkem účinně komunikovat, efektivně a spolehlivě uspokojovat jeho potřeby a přání.

Cílová skupina

Marketingoví pracovníci

Učební metoda

  • Interaktivní dialog
  • Modelové situace
  • Skupinová analýza formou řízené diskuse

Délka trvání semináře - 2 - 4 dny

Zajištění semináře - Je možné využít námi poskytované organizace seminářů a výjezdních zasedání, popř. zajištění semináře ve Vašich prostorech

V ceně semináře je zahrnuto

  • Kompletní učební podklady
  • A.I.P.šanon

Návrhy obsahů

  • Definice marketingu
  • Přání a potřeby 
  • Produkty a služby
  • Náklady a uspokojení
  • Vztahy a sítě
  • Cílový trh
  • Prodejci a potencionální zákazníci
  • Prvky marketingového mixu
  • Ceník
  • Slevy
  • Doba splatnosti
  • Srážky
  • Platební podmínky

Marketingový mix

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a devět ? Součet zapište číslicemi.