Nápravné opatření, řešení reklamací a neshod - 8D reporty

Kurz na míru

Základní info

Zaměření: účastník kurzu "Nápravné opatření, řešení reklamací a neshod - 8D reporty" získá přehled o požadavcích na nápravu vad a realizaci nápravných opatření v kontextu s požadavky normy IATF 16949:2016 a ISO 9001:2015, zkušenosti v metodách analýzy problému, přehled o postupech pro analýzu příčiny vad, znalosti pro stanovení nápravných opatření a preventivních opatření. Seminář je zaměřený na podrobný výklad požadavků a metodiky 8D a je zaměřen na praktické cvičení na pochopení metodiky 8D.

Cílová skupina: manažeři kvality, technici kvality, interním auditoři a ostatním zájemci o znalost 8 krokového postup realizace nápravných opatření.

Obsah kurzu:

  • Metodika 8 kroků k nápravě
  • Definice základních termínů metodiky G–8D Report.
  • Principy analýzy vad / problémů:
    - 5x proč, Ishikawa – diagram rybí kosti, POKA-YOKE
    - Brainstorming
  • Stanovení nápravných / preventivních opatření
  • Ověření účinnosti nápravných / preventivních opatření
  • Zpracování a předkládání zprávy 8D
  • Workshop – praktické řešení problému

 

Po absolvování kurzu účastník obdrží OSVĚDČENÍ o účasti.  
Nabídku kurz "na míru" Vám připravíme ZDARMA. Vaše dotazy zasílejte
prosím na info@systemy-jakosti.cz

Nápravné opatření, řešení reklamací a neshod - 8D reporty

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.