Firemní kultura

Kurz na míru

Základní info

Každá organizace vysílá vnější i vnitřní signály, které vytvářejí a dlouhodobě budují její pověst. Vnější pověst je budována nástroji marketingu. Vnitřní pověst a rozměr firemní kultury jsou neméně důležité a ve vlastní praxi často opomíjené složky celkové firemní kultury. Kurz zahrnuje následující témata: co je a co není firemní kultura, pověst, vnitřní firemní kultura - příběhy, osobnosti, pravidla, rituály a vnější firemní kultura - oblečení, způsob komunikace, vnitřní hodnoty, logo, název, message, firemní kultura jako nástroj soudržnosti.

Firemní kultura

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.