SALES FORCE MANAGEMENT – II. úroveň

Kurz na míru

Základní info

CÍLE MODULU:

Seznámíte se s celým systémem práce s klíčovými zákazníky, přípravou, průběhem a vedením prodejních porad. S typy a možnostmi podpory prodeje, analýzou prodejních výsledků, plánováním prodejů a stabilizací prodejní efektivnosti. Školení probíhá formou předávání teoretických informací, spojených s řešením případových studií, s jejich propojením na konkrétní problematiku firmy a jednotlivých účastníků školení.

HLAVNÍ TÉMATA:

§                Key Account Management – definice pojmu

§                klíčový zákazník, rozdělení klíčových zákazníků

§                prodejní specifika při prodeji KZ

§                akční, střednědobé a dlouhodobé plány

§                příprava, vedení a průběh prodejních porad

§                podpora prodeje

§                prodejní plány a analýza jejich výsledků

§                stabilizace prodejní efektivnosti

ROZSAH MODULU: 3 dny

Klíčová slova: sales force management, key account management, klíčový zákazník, obchodní plány, prodejní porady, podpora prodeje, prodejní výsledky

SALES FORCE MANAGEMENT – II. úroveň

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.