Servisní technik a zákazník

Kurz na míru

Základní info

1-2 dny

Motto:
"Nabídka dalších služeb firmy je také součástí servisu pro stávající zákazníky.?

Obchodní firmy věnují velké úsilí na vyhledávání nových zákazníků. Ne všechny si však plně uvědomují důležitost servisu a dalších služeb pro zákazníka. Přitom právě návštěva servisního technika je příležitostí pro nabídku dalších výrobků a služeb zákazníkovi. Znamená to tedy možnost zvýšit obrat firmy. Nejdůležitější ovšem zůstává spokojenost zákazníka. Právě na přístupu servisního technika a jeho vztahu k zákazníkovi závisí nejvíce, jestli se zákazník při potřebě dalšího výrobku či služby obrátí na Vaši nebo jinou firmu. Je tedy důležité servisní techniky dobře připravit. Tato investice se mnohokrát vrátí v opakovaném prodeji spokojenému zákazníkovi.

Účastníci se naučí a natrénují:
Osvojíte si dovednosti, které Vám pomohou zvládnout jednání se zákazníky v různých situacích při Vaší servisní práci. Budete umět navazovat vztahy se zákazníky. Stanete se tak poradcem zákazníka v otázkách produktů Vaší firmy.

Firma získá:
V podobě servisního technika získáte nejen pracovníka s osobním přístupem k zákazníkovi, ale také obchodníka, který má při servisní práci ideální příležitost zjistit důležité informace o dalších potřebách zákazníka. Tyto informace můžete využít k okamžité nabídce dalších produktů Vaší firmy, nebo se mohou stát podkladem pro práci obchodního oddělení. Získáte tak kvalitnější servisní služby v oblasti přístupu servisního technika k zákazníkovi a další příležitosti k uzavření obchodu a tím i ke zvýšení obratu firmy.

Servisní technik a zákazník

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.