TECHNIK KVALITY 21. století

Základní info

Cíl kurzu:

Účastníci kurzu si procvičí všechny základní nástroje, techniky a postupy kvality. Hlavním cílem je umět stanovit kontrolní plán tak, aby na výrobek nepřišly žádné reklamace. Technici kvality musí umět analyzovat a řešit problémy týkající se kvality tak, aby se už neopakovaly. Technik kvality rozumí všem prvkům systému kvality, umí ostatním vysvětlit jejich význam, přínos a pomáhá s jejich úspěšnou aplikací. Chceme být hrdí na svoji práci. Pomáhat zákazníkům, firmě a spolupracovníkům.

Cílová skupina:

Kurz je určený především pro pracovníky středního a nižšího managementu a odborným pracovníkům v oblasti managementu kvality (mistři, vedoucí týmu, inspektoři kvality apod.), jejichž úlohou je plánovat, analyzovat, garantovat kvalitu a zlepšovat kvalitu výrobku. Kurz je velkým poučením a inspirací pro každého manažera a technického pracovníka firmy, která chce konkurovat kvalitou.

Obsahová náplň:

− Postavení kvality v dnešním podnikatelském prostředí
− Kvalita výrobku
− Kontrola výrobku měřením, proměnlivost, histogram
− Gaussovo rozdělení
− Rozdíl mezi „vyrobenou“ a „vykontrolovanou“ kvalitou
− Indexy způsobilosti procesu, stroje a měřidla
− SPC měřením
− Statistická přejímka porovnáváním
− DOE
− Riziko vadného výrobku
− Kontrolní technologie
− QFD, určení kritických znaků výrobku
− Analýza vad, určení kritických závad výrobku
− Kontrolní plán se zárukou na kvalitu výrobku
− FMEA procesu
− Metodiky a nástroje zlepšování
− Ishikawův diagram, FTA, 5 WHY, 8D-Report
− Základy systému řízení kvality
− Audity kvality
− Úvod do štíhlé výroby
− Závěrečný test

TECHNIK KVALITY 21. století

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a čtyři ? Součet zapište číslicemi.