Jednání s klientem

Kurz na míru

Základní info

Cíl kurzu:   

Získat základní povědomí o důležitosti jednání a vyjednávání s klienty v každodenní praxi. Seznámit se s obecnými poznatky o jednání, vyjednávání a s jednotlivými strategiemi a taktikami vyjednávání. Dále s novými formami komunikace s klientem, výhodami i riziky této komunikace. Osvojit si komunikativní dovednosti nezbytné pro práci ve firmě, v institucích a organizacích státního a nestátního sektoru, vč. komunikace v týmu.

 

Rozsah kurzu

                 1 den (Rozsah i obsah lze upravit podle požadavků objednatele)

 

 

Obsah kurzu:  

       -            Důležitost jednání a vyjednávání

Jednání s klientem

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.