PŘÍNOSY KURZU:
Mo?ná u? řadu let podnikáte a nedaří se Vám znásobit velikost tohoto svého
podnikání. Ve způsobu, jak funguje malé podnikání a jak funguje středně
velká společnost je několik zásadních rozdílů. Řekneme Vám je a poradíme
Vám co máte změnit tím zvý?ít obrat a zisk Va?eho podnikání. Tento kurz je
vhodný i pro obchodníky ale i pro Ty z Vás, které toto téma zajímá.
LEKTOR:
Ing. Tomá? Havrda (lektor, business konzultace pro řadu úspě?ných
mezinárodních společností, majitel konzultační společnosti, finanční
investor)
POJMY V KURZU:
Vysvětlení pojmů, které vedou k podpoře rozvoje prodeje: Automatizace
prodeje produktů a slu?eb * Account Plan * Katalog produktů a slu?eb *
Poprodejní péče o zákazníky * Procesy ve středně velké společnosti *
Organizační struktura ve středně velké společnosti * News letter *
Partnerské a věrnostní programy * Internetový prodej * Nákup médií *
?kolení semináře a konference * Budování firmení značky * Reklama a
propagace * Inzerce * Lobbying, pomoc při prosazování * ?kolení prodejců *
Virový marketing * Budování komunit * Budování sítě profesionálních
u?ivatelů * Veletrhy a výstavy * Webové poradenství * Sponzorství,
dárcovství * Zákaznické průzkumy * Spotřebitelské soutě?e
ORGANIZACE KURZU:
Tento kurz je rozdělen na část teoretickou a na část praktickou. V
teoretické části kurzu se dozvíte, jaké principy jsou charakteristické pro
malé podnikání a jaké principy jsou charakteristické pro středně velké
společnosti. Dozvíte se, které principy Vám brání v tom, aby se Vá?
business znásobil. V praktické části tohoto kurzu se naučíte, jakými
způsoby lze získat nové zákazníky pro Va?e produkty a slu?by (Business
Development). Jakmile zákazníka získáte je třeba toho vyu?ít. Naučíme Vás,
jak správně napsat Vá? Account Plan (Strategie pro získávání dal?ích
zakázek od určitého klienta). V této části kurzu také dostanete ihned
zpětnou vazbu a hodnocení tohoto Va?eho plánu od zku?eného lektora.
Jak mohu znásobit velikost svého dosavadní podnikání
Praha Praha
česky