Dvoudenní workshop, na kterém area/district/sales manageři z farmaceutických společností dostanou odpovědi na níže položené otázky.
09:00 – 10:30 - 4 základní zásady Sales Force Effectiveness (SFE) aneb jak z minima vytěžit maximum?
10:30 – 10:45 - přestávka
10:45 – 11:45 - Co lze očekávat od SFE projektů? ... aneb jak nezradit zásadu SMART?
11:45 – 13:00 - Jak zjistit naši Sales Force strategii? ..... aneb jak se neztratit ani neutopit? (výklad + cvičení)
13:00 – 14:00 - oběd
14:00 – 15:00 - Co je profiling a k čemu je užitečný?..... aneb jak se nezhroutit pod tíhou informací? (cvičení)
15:00 – 16:00 - Jaká je hodnota targetingu (případová studie)? ..... aneb jak dokáže býti cesta do „pekel“ dlážděna dobrými úmysly? (Výklad a Případová studie)
08:30 – 09:30 - Jak zlepšit targeting a jak jej lze měřit? ..... aneb zlepšujeme se pouze v tom, co měříme?
09:30 – 10:30 - Jak definovat prodejní potenciál? ...... aneb o rozdílu mezi šnorchlováním a potápěním
10:30 – 11:00 - přestávka
11:00 – 12:00 - Jakou hodnotu má frekvence návštěv? ..... aneb jak často je dost? (případová studie a cvičení)
12:00 – 13:00 - oběd
13:00 – 14:30 - Role oblastních manažerů (ASM, DSM, DS) ..... aneb super-rep či kouč? Průvodce kouče v poli
14:30 – 14:45 - přestávka
14:45 – 15:45 - Jak měřit výkonnost Sales Force? ..... aneb o klíčových ukazatelích výkonnosti ( KPIs)
15:45 – 17:00 - Jaké jsou dopady SFE pro CRM systémy? ..... aneb „slepice nebo vejce?“
Závěr workshopu