Telefonická komunikace

Kurz na míru

Základní info

Trénink je určen pro všechny pracovní pozice, které ve své dennodenní praxi používají telefon jako pracovní nástroj, ale zároveň i pro všechny, kteří vidí ve svém způsobu telefonické komunikace určité nedostatky a kteří chtějí tyto nedostatky odstranit efektivně a s dlouhodobým efektem.

Náplň kurzu


Význam hlasu v komunikaci;
zahájení rozhovoru;
struktura telefonického rozhovoru;
kladení otázek;
tipy a triky pro řízení rozhovoru a udržení jeho optimální délky;
jak zvládat nepříjemné telefonáty a eskalované hovory;
jak budovat vztah s klientem;
úspěšné uzavření telefonického rozhovoru.

Co se účastníci naučí

  • zajmout komunikačního partnera na druhé straně telefonické linky;
  • příjemným způsobem a zároveň efektivně a jednoduše získávat informace o potenciálním klientovi;
  • pracovat se svým hlasem a rétorikou;
  • využívat různé techniky k odstranění komunikačních bariér;
  • pracovat s časem s ohledem na Time Management v telefonování.

Telefonická komunikace

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.