Psychologie prodeje - prodejní komunikace

Kurz na míru

Základní info

Cílem kurzu je společné nalezení nového pohledu na situace, které vám nyní mohou připadat jako obtížné či nepřekonatelné. Naučíte se najít vhodnou strategii pro úspěšnou komunikaci. Kurz je určený pro prodejce, obchodníky, příležitostně prodávajícíc asistentky, dále každého, kdo pracuje s lidmi a má zájem na zkvalitnění vzájemné komunikace.

„Jestliže věříte, že něco dokážete, nebo jestliže věříte, že ne, pak asi máte v obou případech pravdu.“ Henry Ford

Obsah kurz bude:
* ujasnit si základní pohled na prodej 
* působení lidské psychiky při nákupu 
* prodej na základě klientových potřeb, kdy klient je ten, kdo sám přijímá vlastnosti našeho produkty jako výhody 
* budování vztahu s klientem, kde cílem je jeho dlouhodobá spokojenost s produktem
* psychologie prodeje
* co je potřeba respektovat, aby prodej vedl ke splnění našeho cíle
* verbální a neverbální komunikace
* techniky kladení otázek při vedení prodejního rozhovoru
* příprava a reakce na argumenty klienta 
* postup vedení emocí klienta v průběhu prodeje
* typologie klienta
* vlastní komunikační postupy a strategie

Přínosy pro účastníka: 
schopnost rozpoznat s jakým typem člověka jednáte, vybrat správné informace pro argumentaci, způsob komunikace se svým protějškem. Zvolit takovou komunikační strategii, která povede k mému cíli.

Psychologie prodeje - prodejní komunikace

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.