Kouzlo kreativity - tvorba reklamních kampaní

Kurz na míru

Základní info

Nápady a reklama

Naučíte se tvořit reklamu, kterou si zákazníci zapamatují

Kreativita zaujme, kreativita prodává!

Návody, tipy a tajné triky pro tvorbu úspěšných reklamních kampaní

Obsah:

Nejdůležitější je v reklamě dobrý nápad, který vytváří dobrý příběh! Naučte se umění zaujmout kreativitou na první pohled - kdo dnes na trhu nezaujme, prohrál. “V jednoduchosti je krása” - to je pravidlo číslo jedna při vytváření každé reklamy. Nikdy nepodceňujte přípravu postavenou na dokonalém zadání formou briefu. Umíte mluvit řečí zákazníka?

  • Příprava: vnímejte marketingové souvislosti - komunikační strategie - tvorba značky - konkurence a její komunikace
  • Jak nastavit procesy - projektové řízení pro efektivitu práce
  • Jak sestavit kreativní tým - popis práce a kompetence
  • Čím začít: základem kreativní práce je perfektní písemné zadání, tzv. kreativní brief
  • Zdroje inspirace a kde je nacházet - kde hledat nápady a jak zůstat kreativní
  • Vytvořte velký příběh: 36 zaručených nejčastějších kreativních metod
  • Idea making - tvorba kreativních konceptů krok za krokem
  • Obraz hraje v reklamě zásadní roli - proč?
  • Art direction, grafický design, typografie, barvy a jejich energie
  • Tvoříme jednotný vizuální styl značky - pravidla pro corporate identity a grafické manuály
  • Jak psát reklamní texty, které zvýší prodej
  • Tvoříme inzeráty - letáky - billboardy - radiospoty - tv spoty
  • Tvoříme direct marketing - pravidla pro direct maily  a p.o.s. komunikaci
  • Internetový marketing - tvorba web stránek a SEO
  • Jak napsat email
  • Rozdíl mezi kopírováním nápadů a inspirací - ochrana autorských práv
  • Nejčastější úskalí při kreativní práci — kritické momenty při vymýšlení, tvorbě a následné realizaci kampaní

Cíle a přínosy:

  • Poznáte, co všechno musí znát tvůrce reklamy, pokud chce zaujmout zákazníky
  • Naučíte se tvořivě myslet — vyzkoušíte si idea making v reklamě
  • Pochopíte, proč je důležitý nejen nápad, ale i forma - role produkce
  • Osvojíte si pripcipy prezentace kreativní práce - proč prezentovat klientovi nejprve nápady a teprve potom formu

Metody a techniky:

  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná diskuse účastníků

Časová náročnost: 1 den až 2 dny, tedy 8 a nebo 16 hodin workshopu

Cena akce: 5000 Kč plus DPH na jednu osobu a den *

* Kurz můžeme uspořádat jako firemní a stejně tak jako otevřený všem zájemcům
Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
Celodenní akce přímo v prostorách klienta - nebo na přání v našem školícím centru
Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce

Kouzlo kreativity - tvorba reklamních kampaní

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.