Efektivní telemarketing v praxi

Kurz na míru

Základní info

Komu je trénink určen

Všem, jejichž hlavním způsobem kontaktu se zákazníky je telefonická komunikace. Především telefonním operátorům, pracovníkům telesales a telemarketingu, kteří chtějí rozvíjet své dovednosti v oblasti telefonování, a zefektivnit tak obchodní komunikaci s klienty.

Soft Education

Co trénink účastníkům přináší

Účastník tréninku si osvojí techniky cíleného a efektivního vedení telefonického hovoru, správné návyky srozumitelného a pozitivního vyjadřování. Naučí se profesionálně řešit obtížní situace při telefonování a díky tréninku podpoří své schopnosti motivovat klienta ke koupi.

Obsah tréninku

  • Komunikace a její specifika v telefonickém hovoru
  • Co ovlivňuje klientovu chuť koupit
  • Struktura telefonátu
  • Cílená příprava na telefonický rozhovor a její význam
  • Úvod telefonátu a role prvního dojmu v rámci obchodní komunikace
  • Jak vést hovor prostřednictvím otázek
  • Jak získat co nejvíce nasloucháním
  • Jak zaujmout prezentací konkrétního řešení
  • Efektivní techniky řešení námitek v rámci hovoru
  • Techniky uzavření obchodu
  • Zásady účinné telefonické komunikace
  • Praktický nácvik představených dovedností
  • Konkrétní plán rozvoje obchodníka

Doporučená časová dotace tréninku: 1 den (9:00 – 17:00 hodin)

Efektivní telemarketing v praxi

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.